خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 09:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جعفری بروجنی خبر داد:

اختصاص اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال برای اصلاح قنوات بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: تاکنون 150میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح 25 رشته قنات بخش های بلداجی، گندمان و بخش مرکزی اختصاص داده شده است که 44 میلیارد ریال این مبلغ از محل اعتبارات در اختیار نماینده در سال 1402 بوده است.

امیرقلی جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده و مساعدته های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خیرین عزیز حوزه سلامت پایگاه فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ محله الهیه بروجن به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پایگاه با زیربنایی به متراژ ۷۵۰ متر در دو طبقه ساخته شده است که طبقه اول آن با متراژ ۳۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر حوزه سلامت و توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تجهیز و راه اندازی شده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس بیان کرد: همچنین تاکنون 150میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح 25 رشته قنات بخش های بلداجی، گندمان و بخش مرکزی اختصاص داده شده است که 44 میلیارد ریال این مبلغ از محل اعتبارات در اختیار نماینده در سال 1402 بوده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس عنوان کرد: در بحث نوسازی و بازسازی مدارس حوزه انتخابیه هم اعتباراتی از سوی سازمان نوسازی در نظر گرفته شده است که امیدواریم در اسرع وقت این اعتبار اختصاص داده شود تا مشکلات مدارس مد نظر برطرف شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377075
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار